האם Bigblue מציעה שירות או תיקונים של מוצרים?
אנו ממליצים לך לפנות אל הסוחר המקומי שלך לקבלת אחריות ותיקונים. אם אין לך סוחר בקרבתך, צור איתנו קשר כדי ליצור אישור החזרה.
מהי מדיניות האחריות של Bigblue?
אחריות מוגבלת לשנה אחת ממועד הרכישה שנקבע על ידי Bossk International - יצרן קו המוצרים והאביזרים של Bigblue Dive Lights. ניתן להחזיר, לתקן או להחליף מוצרים המוחזרים על פי שיקול דעת היצרן.
האם אתה מוכר חלקי חילוף לתיקון הערכה שלי? אם לא, היכן אוכל למצוא אותם?
Bigblue מוכרת סוללות חלופיות וחבילות סוללות, כמו גם החלפות לאביזרים המגיעים עם האורות שלנו (למשל ידיות, כפפות, מסננים). עבור תיקונים מסוימים, יש צורך שהאור יוחזר אלינו לצורך הערכה ותיקון. אנא צור איתנו קשר כדי ליצור בקשה לאישור החזרה.
אור הצלילה שלי לא נדלק. כיצד אוכל לקבוע אם מדובר בבעיית סוללה?
כל פנסי הצלילה של Bigblue מגיעים עם סוללות הניתנות להחלפה וחבילות סוללות. בדוק את הסוללות לאיתור קורוזיה או נזק אחר. כדי להחליף את הסוללה, בורג את הגוף והסר את הסוללה הישנה, הכנס את הטעינה וודא שהיא מונחת במיקום הנכון כך שכל החיבורים יהיו הדוקים. רוב הנורות של Bigblue מחייבות הברגה של תא הסוללה על ראש התאורה, להבטיח שהצטברות מלח בתוך החוטים אינה מונעת חיבור הדוק.
וודא שהסוללה טעונה. אם יש לך גישה לסוללת Bigblue זהה, נסה את הסוללה באור. אם הנורה שלך עדיין לא נדלקת, אנא צור איתנו קשר כדי לבקש בקשת הרשאת החזרה.
למידע נוסף אודות השימוש בסוללות, קרא את מדריך השימוש בסוללות.